I'm not your angel darling

Tänkte bara snabbt berätta vad jag gjort dom senaste dagarna, eftersom att jag inte bloggat.

I onsdags så gick jag och Lucas lite på stan, blev sedan bjuden på kinamat och bio av han♥
Vi såg water for elephants. Tycker att filmen var jätte bra!
Kom hem till mig, for ut och sprang lite.
Hade en underbar dag med min älskling!

onsdagens outfit


Igår tog jag moppen till stan, hämtade Celeste och gick på stan, köpte b&j!
For hem till mig efter som att jag hade glömt oth hemma. Men när vi kom hem så hittar jag inte one tree hill!! Så självklart hade jag det i väskan hos Celeste.. Onödigt att köra så långt när de inte var så varmt , men vi fick iaf åka lite moppe. Vid 7 började vi se oth och vid 2 hade vi sett ut säsongen. Började se en film, blev trötta och la oss och pratade ist.



Idag har jag varit på laserdome med Celeste, Jessica och Emilia. Sen köpte vi glass och kakor och satt vid älven i några timmar.

awesome dagar!!

Kommentarer
Postat av: jessica backman

hej, tänkte bara säga att du har en grymt fin blogg! :)

2011-04-22 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0