gotta be next to you

I veckan har jag inte skrivit något, så har haft några tidsinställda inlägg.
Jag funderade på att ta bort bloggen men kom fram till att det kan vara kul att blogga ibland så jag behåller bloggen, ett tag iaf.
Men i veckan har jag bara inte orkat blogga.
I veckan så slutade jag tidigt i tisdags så drog till stan med moppen ióch käkade med mamma, gjorde något väldigt osmart i tisdags också, råkade nämligen låsa in moppenycklarna i moppen... blev stressad av mamma och tänkte inte på att jag hade nycklarna i jackan som jag la ner i moppen. Så pappa var tvungen att åka hem och hämta extra nyckeln så att jag kunde köra hem :$
medans gick jag runt lite på stan. I onsdags så var jag med Olivia, sa hejdå till henne och så för igår åkte hon till sin pappa.
Och igår var jag på stan med Lucas, for hem till han, firade hans pappa och vid 10 for vi hem till mig.
Idag har jag fått påsklov!! och idag på lunchen var jag på kopparstark och fikade med mina brudar. 

bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0