Dag 02 – Min familj


han inte publicera inlägget igår
Min mamma heter Åsa, pappa Åke och min lillebror, som är 10år, heter Hugo. Mina föräldrar är gifta, snart i 17år tror jag att det är. Mamma jobbar som optiker, pappa är utbildad till elektriker, men nu är han typ projektledare tror jag. Hugo går i 4an. På fritiden spelar han tv-spel, är ute, är med sina kompisar och klättrar, han går alltså klättring eller hur man ska säga de. Våran familj är väldigt knasiga och ibland så brukar jag säga att vi ska söka till något familjeprogram, som familjen annorlunda, för de är vad vi är annorlunda, men de är tur de, för vi har oftast väldigt kul tillsammans, då alla är på bra humör då. Ja vad ska man mer säga om oss.
Jag älskar min familj♥

bild från min konfa i sommras på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0