Dag 03 – En sak ni inte vet om mig


Har sutt och tänkt ganska länge vad jag ska skriva, men nu har jag bestämmt att jag ska skriva vad jag oftast tycker om mig själv.
Oftas är det så här
Att jag nedvärderar mig själv. Jag tar lättare åt mig negativa komentarer som folk oftast bara säger på skämt än seriösa positiva komentarar. Ibland tycker jag inte duger till nått eller till nån, att jag inte är tillräckligt bra för mina vänner och så.. Men de är så jag känner, jag vet att jag behöver jobba på mitt självförtroende. Ibland har jag ändå ganska bra självförtroende, tror på mig själv och peppar mig själv att klara av saker. Men vissa dagar känns allt skit och då brukar självförtroendet inte vara på topp..

sent publicerat men har inte hunnit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0