Skolan

Just nu sitter jag på skolan på en väldigt obekväm stol, med fötterna på elementet och ser en jätte dålig film. En om irland, älskar ju irland men den har filmen är ju bara dryg. Ni vet typ när de kommer en ny scen i en film, iaf när de kommer en ny scen i den här filmen så blir de svart i typ 1 sekund. Ganska irriterand faktiskt. Jag vet inte riktigt om ni fattar vad jag menar men. Efter skolan drar jag och tränar. Ni kanske tycker att jag tränat ganska mycket nu ett tag, ja mer än jag gjorde förr i alla fall. Men jag försöker träna så mycket jag hinner nu i två veckor eftersom att jag har gratis träning i två veckor(Y) Så jag lär inte göra så jätte mycket förutom att träna tills kortet är slut. Eller jo jag ska väll hinna vara med nån och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0