jag ser oss ibland i mitt sagoland

Ja vad ska man säga? Jag glömmer bort bloggen lite ibland.
Igår kom jag hem vid 4. På kvällen for jag på gymmet med mamma och tränade i ungefär 2 timmar. Först gymmade jag i ca. en timme och efter de tränade jag box i en timme.
Tisdag idag då. Jag har inte ens lite träningsverk! Musklerna börjar väll bli lite mer tränade kanske.
Gympan idag hade vi skridskor och det var faktiskt kul! Jag, Celeste, Jessica och Emilia började spela in en film, fortsättning på våran bonde film typ. Efter skolan har jag inte gjort så mycket, hade faktiskt ingenting att göra så sminkade mig sen trippeltångade jag håret.
Jag ska försöka att lägga mig före 11 idag! Kommer säkert inte gå så bra men.
Imorron på skolan ska vi gå bort till bion och se Tusen gånger starkare och på kvällen blir de nog box med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0