we stick together like the honey and the bee

Orkade inte skriva mycket igår. Jag och Olivia sminkade varan, fixade varandras hår och fotade lite. Så därför orkade jag inte ens skriva klart på "om mig" för vi skulle göra de.
Idag blev jag väckt klockan 10 av Hugo och Alma, som kom och slog mig med tidningar och allt möjligt gjorde dom. Så dagen började inte bra, försökte somna om i min dröm som jag drömmt.
Steg upp 11 eller kanske 12.
Trodde att jag skulle få åka skoter, men istället fick jag sitta i en släde! Inte kul, dessutom var jag redan på dåligt humör och blev ännu surare när jag inte fick som jag ville..
Kom hem för ett tag sen.
Ska snart fara och se på hockey. Stackis mot innervik, så det är väll inte så jätte seriös match men det blir nog kul hoppas jag.
Ikväll kanske jag ska vara med Lucas, får se hur de blir.


bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0