black and yellow

Idag känner jag mig faktiskt lite piggare, jag har mindre feber, men jag är lite snuvigare. Imorron ska jag försöka att fara på skolan. Fan... jag har nog missat ganska så mycket på skolan.. jätte bra.
Fick veta av Matilda idag också att vi har kemiprov nästa fredag, men great. Jag måste läsa ett svenska häfte till måndag eller tisdag, häftet är på skolan = jag har inte läst häftet. Glosor i engelska till måndag eller tisdag. So inlämning till onsdag, hkinlämning till fredag och ja kemiprov. Det kommer gå skit. Jag har inte gjort nånting då jag varit sjuk, jag har inte orkat. Det ändå jag typ har gjort är att sova och se one tree hill.


Kommentarer
Postat av: celeste

sv; haha, precis:*

2011-03-24 @ 17:39:49
URL: http://celestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0