broken


Jag har inte orkat uppdatera, i måndags kom jag hem från skolan och mådde inte så bra. Så var hemma från skolan igår och idag. Feber, huvudvärk, ont i halsen och i hela kroppen! Nu har jag blivit snuvig också.. Det verkar bara bli värre.. Svimmade idag också, tror jag. Jag har aldrig svimmat i hela mitt liv, men jag tror att jag gjorde det idag jag minns inte vad som hände riktigt. Minns att jag gick från tvättstugan, minns inte ens vad jag gjorde där. Sen blev jag helt snurrig. Tror att jag kom in i mamma & pappas sovrum, slog huvudet tror jag, sen låg jag helt plötsligt på golvet i hallen och mådde illa. Gick till toan och satt mig i duschen, minns att jag var allderles blek. Beror säkert på att jag knappt ätit på hela dagen och klockan var 3. Förutom de har jag typ bara sovit och sett one tree hill idag.
Trevligt inlägg.. men så har min dag sett ut i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0