Dag 19 – Min barndom


Min barndom, ja den var bra. Jag fick min lillebror Hugo då jag var 4 ½, dock sa pappa att de inte var ett barn i mammas mage utan han sa att de var en cykel och det verkade jag tro på, fast jag trodde ju att man kunde köpa barn på obs(gamla coop). Vet inte vilka jag umgicks mest med, men tror att de var Olivia, John, Jimi, säkert massa  mer också. Jag gick inte dagis utan var hos dagmamma. Vad mer ska jag säga? Kan berätta att jag lärde mig prata ganska tidigt och pratade ganska tydligt också, de är vad mamma och pappa säger iaf. Första gången jag var utomlands var jag 9 månader och då var vi i italien. Jag träffade Olivia första gången då jag var kanske 1-2 månader och sedan dess har vi hållit ihop. Vet inte riktigt vad mer jag ska berätta..


Kommentarer
Postat av: olivia

Älskar dig IA! ;*<3

2011-03-17 @ 22:31:01
URL: http://oliviiaronnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0