far more than a dream


Igår så for jag på skolan. SO först, Johan en lärare (som vi inte brukar ha på SOn) pratade om då han var me en klass till auschwitz. Jag skulle faktiskt vilja åka dit nångång, tycker att det är hemskt men intressant..
HKn var ganska awesome. Vi bakade cookis. Jag, Celeste och Matilda failade först men det blev as gott iaf.

Åkte hem till Lucas efter skolan. Sen for vi till hans mammas resturang, där en del släktingar till han var och firadade hans mormor. Hyrde film sen. En film om ett konsentrationslöger typ och the last house on the left, såg ju den med Olivia för ett tag sen. Dock såg vi inte mycket av första. Vaknade vid 11, sen åkte vi skoter. Nu är jag hemma, tror att jag ska gå och duscha sen plugga lite... Ikväll ska jag vara med Olivia har inte varit med henne sen förra helgen ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0