celle e beste<3

Nu sitter jag och skypear me Celeste, vi ser melodifestivalen båda två. Det är faktiskt många bra i finalen tycker jag.
I går så åkte jag in till stan på morgonen för jag skulle till tandläkaren, och de gick finfint. Sen så gick jag och Celeste på a
stan, köpte en ny bh och present till Lucas eftersom att han fyller år snart. Blev lunch på frasses sen och sedan gick vi till hemmakväll och köpte ben&jerry's, för er som vill veta så kostar 2 b&j 80kr just nu på hemmakväll till sista mars.
Efter att vi köpt b&j så gick vi till Celeste och såg oth. Under kvällen/natten så hann vi äta pizza, se esay A, the tourist, typ halva beck de tysta skriket, äta ben&jerry's 2 nya smaker, sitta vid datorn, ta kort och gå ut och gå en promenad. Vi somnader vid 3-4 nångång.

Klockan 9 idag så fick jag hämtning hos Celeste, jag kan ju säga att jag var ganska så trött då. Har varit i bygdsiljum idag med Lucas, mamma, pappa och Hugo. Var riktigt kul idag, dock var backen isig på vissa ställen och de var klibbsnö på vissa ställen annars var de bra, bra väder var de också nästan lite väl varmt.
Kom hem vid 5 och var me Lucas ett tag.

en bild från igår, kolla celles blogg där finns mer bilder från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0