all in my head


Namn
? Ida

Vilken årstid är bäst? sommar.

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna brevid min älskling, de är perfekt

Vad tycker du mest om hos dig själv? mitt hår, känns så fräscht nu när de är nyklippt

Vad är du bra på? allt..

Vem älskar du mest på denna jorden? de som står mig närmast, i guess

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med någon. 




10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Olivia vet nog mest

Vem är den roligaste av dina vänner? Olivia

Vem är snyggast av dina vänner
? alla är snygga!

Vem är mest partyprisse? Olivia

Vem är den du helst har filmkväll med
? Celeste+ben&jerrys, tror jag,

Vem av dina vänner är mest "evil"
? haha vet inte


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? mamma

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja

Vem är farligast i din familj? hugo

Vem är coolast? jag

Har ni något husdjur? ja

Mest gemensamt med? mamma kanske

Underhållningen? PAPPA!

Sover du oftast med? ingen

Roligaste kvällen med familjen? finns många roliga kvällar



TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Lucas

vem ringde du senast? Lucas
Vem sms:a till dig senast? mamma

Vem sms:a du till senast? mamma



- KÄRLEK

Är du kär just nu? ja

Har du kysst någon idag? japp

Har du ett förhållande? ja

Vem sov du senast bredvid? älsklingen♥

Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans
? kanske 25-26

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? don´t know

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? snygg stil ant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0